czwartek, 4 października 2007

Wybory, wybory...

Wpadłam dziś, nieco przypadkiem, na test, który miał określić moje preferencje polityczne i podpowiedzieć mi lub też upewnić w przekonaniu, na kogo powinnam zagłosować w nadchodzących wyborach. Nie powiem, żeby wyniki mnie specjalnie zdziwiły, chociaż partia z pierwszego miejsca raczej nie ma szans na mój głos.
  • Platforma Obywatelska - 75% zbieżnych odpowiedzi
  • Lewica i Demokraci - 75%
  • Polska Partia Pracy - 65%
  • Polskie Stronnictwo Ludowe - 60%
  • Samoobrona RP - 55%
  • Liga Prawicy Rzeczpospolitej - 45%
  • Prawo i Sprawiedliwość - 15%
Gdyby ktoś chciał sprawdzić, co powie mu szklana kula zadająca pytania, może to zrobić tutaj.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Lewica i Demokraci - 70% zbieżnych odpowiedzi
* Platforma Obywatelska - 65%
* Polska Partia Pracy - 65%
* Polskie Stronnictwo Ludowe - 60%
* Samoobrona RP - 45%
* Liga Prawicy Rzeczpospolitej - 30%
* Prawo i Sprawiedliwość - 25%

LOL i tak żadna z tych partii nie ma mojego glosu :D