piątek, 19 grudnia 2008

Karoshi Suicide Salaryman

Odkryłam nowy Biurowy Zjadacz Czasu o nazwie Karoshi Suicide Salaryman - gra polega na popełnianiu samobójstwa na różne sposoby - i tak przez 50 poziomów, na niektórych trzeba przy okazji rozwiązać jakieś proste puzzle, żeby sobie owo samobójstwo umożliwić. ;)

Miłej zabawy - gra jest tutaj.

A poza tym, odkąd wróciłam do PL mam wrażenie, że zapadam w letarg zimowy (choć za oknami raczej jest wczesnojesiennie), nic mi się nie chce (no... może poza graniem w Chrono Triggera na DS), w pracy oglądam sobie z bliska kryzys finansowy i debatuję nad opracowaniem notatek z wyjazdu do Nowej Zelandii. Ale nimi też mi się nie chce zajmować... Tylko zdjęcia udało mi się jakoś ogarnąć - tradycyjnie są na flickrze. Po selekcji zostało jakieś 1300 sztuk.


Brak komentarzy: